Yahoo zīmolam reiz pienācis gals | Notepad.lv

Mājas lapu izstrāde

Yahoo zīmolam reiz pienācis gals

Yahoo

autors: samurajs

Atbildēt | Sūtīt vēstuli | |

Atrisinājusies visai ilgā neskaidrība ar kādreiz tik vareno interneta kompāniju Yahoo un tās itin populāro direktrisi Marisu Maijeri. Reklāmas biznesu, mediju aktīvus un e-pasta servisu iegādājusies telekomunikāciju firma Verizon Communications Inc. Pirkuma summa - 4.83 miljardi USD. Atlikušajai Yahoo daļai joprojām piederēs 15% milzīgā Āzijas tirdzniecības koncerna Alibaba akciju, tāpēc to simboliski pārdēvēs par Altaba. Oficiāla skaidrojuma šim vārdam nav, bet neoficiāli uzskata, ka tas ir savienojums no "alternative" + "Alibaba". Jebkurā gadījumā Yahoo zīmols būs zaudējis aktualitāti. Nav izslēgts, ka to vēl kādu laiku paturēs interneta meklēšanas pakalpojumam un e-pastam - vienīgi atpazīstamības dēļ.



Yahoo "šefene" Marisa Maijere kopā ar Yahoo līdzdibinātāju Dāvidu Filo un vēl četriem vadošajiem menedžeriem tiek atlaisti. Pārējie direktoru padomes locekļi turpinās darbu Altaba. Katrā ziņā direktrise nekādā gadījumā nebūs cietēja, jo pēc līguma viņai pienākas kompensācija vairāk nekā 50 miljonu apmērā. Marisa nonākusi akcionāru nežēlastībā jau pirms vairākiem gadiem, kad viņai pārmeta, ka direktrise pārvērtusi Yahoo par "personisko šopinga centru". Tāpat kā daždien augstākās sabiedrības dāmas iegādājas dārgas kurpes tikai dēļ garlaicības vai kaprīzām iedomām, tā Maijeres kundze bez jebkādas vajadzības uzpirkusi 49 uzņēmumus, tam iztērējot "nieka" 3 miljardus. Pats jaunākais skandāls ir tiesas prāva par to, ka Marisa Maijere iedibinājusi praksi, lai diskriminētu darbiniekus - vīriešus un vadošajos posteņos iedabūtu sievietes. Marketinga direktore Ketija Sevita ar Maijeres svētību panākusi, ka viņas nodaļā vadošo darbinieču - sieviešu procents no 20% pusotrā gadā uzkāpis līdz 80%.



WinFuture u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru



Digitālās foto kamerasDigitālās foto kameras