Opera 10.50 - «uz izķeršanu» | Notepad.lv


Opera 10.50 - «uz izķeršanu»


   
  1. samurajs : 4 Marts 2010 13:26:01 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    ImageNeņemos apgalvot, vai tā ir sakritība, vai smalki izstrādāts biznesa plāns. Bet fakts ir tāds, ka vienā un tai pašā dienā (2. martā) uz datoru ekrāniem sāka rādīties Microsoft pārlūku izvēles vietne, par ko Notepad jau rakstīja, kā arī iznāca jaunā Opera 10.50.
    Rezultātā Opera lejupielāžu skaits Beļģijā, Spānijā, Francijā, Polijā un Lielbritānijā izauga trīskārtīgi, bet Norvēģijā pat par 400%. Kā izsakās Rolfs Assevs, Opera Software stratēģiskās plānošanas vadītājs - patiešām interese ir pieaugusi, bet pagājis pārāk maz laika, lai redzētu "skaidru bildi". Apkopotie rezultāti būšot mazliet vēlāk.

    Bez šaubām, pārlūks Opera jaunajā versijā vēl vairāk priecē tā cienītājus. Web-aplikācijas tagad darbina jauns Javascript dzinis Caracan, sarežģītas grafikas renderēšana notiek ar grafiskās bibliotēkas Vega palīdzību, kas galarezultātā devis ievērojamu veiktspējas pieaugumu. Atsvaidzināta lietotāja saskarne, ieviesta anonīmās pārlūkošanas "Private browsing" funkcija.

    Vēl daži vārdi par Microsoft pārlūku izvēles vietni http://www.browserchoice.eu: uz saviem datoriem visi to automātiski neredzēs. Lapa parādīsies tikai tiem, kam uz veca PC kā noklusējuma pārlūks iestatīts IE, kā arī jauno datoru īpašniekiem pie pirmās savienošanās ar internetu.

    Avots


    _________________

    2% cilvēku domā. 3% cilvēku domā, ka domā. Pārējie 95% drīzāk nomirs, nekā sāks domāt.
    (Bernards Šovs)

  2. Serveris.lv
  3. bezolaam : 4 Marts 2010 15:09:37 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    pat es pēc īlgiem gadiem novilku operu un uzliku darbā kā otro pārlūku. tīri grlīts un dažas interesantas jaunas fīčas, piemēram iezūmot var līdz 1000% (ff tik daduz nevar), arī speed dial lapu var kustomizēt, ielikt backgroundu utt.

  4. vincister : 4 Marts 2010 15:35:03 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Aww. Linux'am vēl nav.


    _________________
    Favourite php function - print_r();

  5. RicoPico : 4 Marts 2010 15:40:10 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Es ar aizvakar pirmo reizi mūžā uz sava kompja uzliku Operu. Un zin- nemaz tik slikts nav. Ja piešautos, gan jau ka iepatiktos vēl vairāk. Pagaidām turu kā otru pārlūku un ikdienā lietoju FF. Zin- pieradumam liels spēks.


    _________________
    Twitter

  6. Loading : 4 Marts 2010 16:57:03 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Vienīgi Youtubā šī versija nedaudz iebremzē :/


    _________________
    Beidz šaubīties sāc...

  7. lilmoder : 4 Marts 2010 17:09:32 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    -------

  8. Professor35 : 4 Marts 2010 17:36:50 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    uzinstalēju sev Operu 10.50 portable kā noklusējuma brauzeri tiešām skaists, ātrs bet pietrūkst FF addonu, tāpēc palieku pie FF 3.5.8

    http://bildites.lv/viewer.php?file=z96zk48ydhxc63chvs.jpg

  9. zivs : 4 Marts 2010 17:58:57 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Tā ir rēcīgākā atbilde, kas iespējama - "nelietošu X pārlūku, jo viņam nav tūkstošiem add-onu, kā tas ir Y!". Tas izklausās tā, it kā viņus visus kāds arī lietotu - galvenais taču, ka viņi IR! Svarīgākie un noderīgākie addoni/widgeti/plugini/sauckāgribi IMO ir visiem daudzmaz populārākajiem pārlūkiem. Te drīzāk runa ir par pieraduma spēku, nevis kaut kādu baigo objektivitāti.

    Katrā ziņā, tik tiešām, jāpagaida, kā viss izskatīsies pēc mēneša vai diviem, ko tālāk un kā tālāk rīkosies Opera (apdeiti, Mac/Linux versiju kvalitāte, blablabla). Interesanti būs paskatīties arī uz FF/Chrome/Safari panākumiem vai tieši otrādi - zaudējumiem, pēc šī te trika ar brīvu pārlūka izvēli.

  10. dzhonsons : 4 Marts 2010 18:35:59 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    zivs rakstīja:
    Svarīgākie un noderīgākie addoni/widgeti/plugini/sauckāgribi IMO ir visiem daudzmaz populārākajiem pārlūkiem.

    Cik atceros, Safari (windows versijai) nebija NEVIENA addona, kuru neesamība arī pārlūku padarīja grūti lietojamu

    P.S. Liels prieks par Operu.. Vienīgi ceru, ka tomēr Opera nesasniegs FireFox "līmeni" (kam vajadzēs, tas sapratīs domu) un katrs otrais pipļuks jamo nelietos

    Bez nekādām naidu kurināšanām. ;)

  11. cracks : 4 Marts 2010 18:54:14 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    zivs tu firebug uz chrome esi lietojis?

    imo operai tāda nav vsp. un tas nav plagins, kurš it tikai tapēc, lai būtu.


    _________________
    Tā viņš tagad būs!

    Aizver muti!

  12. _Mo3_ : 4 Marts 2010 18:55:29 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    turbo režīms gan tāds smieklīgs uzliekot x4 attēlu kvalitāte nu vispār ir sūdīga!


    _________________

  13. lilmoder : 4 Marts 2010 18:59:18 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    -------

  14. dzhonsons : 4 Marts 2010 19:02:59 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    cracks rakstīja:
    zivs tu firebug uz chrome esi lietojis?

    imo operai tāda nav vsp. un tas nav plagins, kurš it tikai tapēc, lai būtu.

    Pag pag, par tādu dragonfly Operai neesi dzirdējis?

  15. Imhoteps : 4 Marts 2010 19:42:36 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    lilmoder rakstīja:

    Citēt:
    Apple pārlūkprogramma Safari for Windows — visnovatoriskākā pārlūkprogramma pasaulē.

    whatthefuckamireading? Ko tad šamējie tādu ieviesuši?
    EDIT2:
    Ā, jā. Apple taču pilnīgi visu ir ieviesuši :>

    http://www.youtube.com/watch#!videos=ZDV1NVY-9fE&v=7L2fsubA2-c


    _________________
    Unsre Republik wird wieder auferstehen!

  16. drunk_lizard : 4 Marts 2010 20:23:59 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    imhoteps, mani arii paarsteidza vortaala # iespeejas, mhhhh

    par teemu. maz kuri zina un atceras, ka opera kaadreiz BIJA maksas produkts :>
    patiesiibaa operai cepuri nost. visas juusu, grjobannie firepoksisti, iecieniitaas "fiicjas" tiek zagtas tiesji no operas :>

    operu lieto cilveeki, kuri zina ko grib un kuriem uzspljaut uz modi. tas ir sava veida rolsroiss, izstraadaats ar taadu pat ruupiibu. un apgreidojot operu jums, firepoksjisti, nebuus jaagaudo par smailjikiem draugos, neinstaleesjanos no "lejuplādes" foldera un tamliidziigu HUINJU!@!! opera briiniskjiigi blokjee visus flash objektus bez dajebkaadiem juusu murgainajiem un greizajiem addoniem. opera briiniskjiigi piemeerota web izstraadei/testeesjanai bez dajebkaadiem addoniem.

    es nesaku, ka ff sucks, sucks taa p0kemooniskie lietotaaji, kuri uzskata, ka lieto drosjaako paarluuku, mhhhhh
    arii peedeejaa ff versijaa nav noveersts parolju plainteksta atteelojums... interesanti? tas speciaali? :>


    _________________
    Anubisa sods ir neizbeegams!

  17. Imhoteps : 4 Marts 2010 20:36:42 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    drunk_lizard rakstīja:
    ..tas ir sava veida rolsroiss..

    Nu, bļāviens, drunk! Tu esi plaģiators - esmu vienmēr teicis, ka Opera ir "pārlūku bentlijs", aber ff ir priekš plebejiem :]


    _________________
    Unsre Republik wird wieder auferstehen!

  18. elvisburdajs : 4 Marts 2010 20:45:38 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    drunk_lizard, Kaut arī pa miglu, bet atceros.. Liekas ka pat reiz biju palietojis to maksas operu.
    Tomēr žēl ka arī stable 10.50 operai skrullējot pa kādu flash saturu viss izsmērējas..
    Dragonfly esmu redzējis darbībā dažādās video demonstrācijās.. (pats nekodēju)
    Imhoteps, Man nepatīk rollsroisi, labāk lexus.
    lilmoder, Ja nav noslēpums, kā dabūji sev tādu dizainu? Gan operai, gan pašai OS.


    _________________

    "Kašķēsies notepadā, parādīsim pa TV " /foxsk8@notepad:~$/

  19. Professor35 : 4 Marts 2010 21:08:55 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    tie kas apsēsti ar drošību var lejuplādēt no šejienes http://mydisk.se/rosenfeld/webpage/
    Firefox Rosenfox Portable kā arī palasīt kā panākt maksimālu drošību lietojot FF, gan tikai krievu valodā, FF no Rosenfox arī krieviski bet interfeisu var pārslēgt uz angļu valodu.

  20. elvisburdajs : 4 Marts 2010 21:17:57 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Proffesor35:
    1. Izlasi virsrakstu.
    2.
    Citēt:
    bez dajebkaadiem juusu murgainajiem un greizajiem addoniem
    Kas tur nav saprotams?


    _________________

    "Kašķēsies notepadā, parādīsim pa TV " /foxsk8@notepad:~$/

  21. Professor35 : 4 Marts 2010 21:27:28 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    elvisburdajs
    murgains un greizs esi tu pats

  22. Evers : 4 Marts 2010 21:39:09 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    _Mo3_ rakstīja:
    turbo režīms gan tāds smieklīgs uzliekot x4 attēlu kvalitāte nu vispār ir sūdīga!


    Tas gan, Turbo serveri bieži nokarās un neiet vispār, vai pat iet lēnāk kā bez turbo. Darbā 128 kilobiti, tur pamatā lietoju operu, bet žēl ka tubo niķojas.

  23. tox3 : 4 Marts 2010 21:47:16 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Mobilās versijas lēni velkas uz priekšu ar attīstību

  24. daGrevis : 4 Marts 2010 22:13:43 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Nu tad būs "jāiepazīstās tā tuvāk" ar "Rolce Roys"...


    _________________
    Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. /George Carlin/

    http://twitter.com/#!/daGrevis
    http://last.fm/user/daGrevis
    http://ask.fm/daGrevis

    http://dagrevis.lv/

  25. 80MXM08 : 5 Marts 2010 0:20:51 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    bezolaam rakstīja:
    pat es pēc īlgiem gadiem novilku operu un uzliku darbā kā otro pārlūku. tīri grlīts un dažas interesantas jaunas fīčas, piemēram iezūmot var līdz 1000% (ff tik daduz nevar), arī speed dial lapu var kustomizēt, ielikt backgroundu utt.

    lol n***j kkas jāzūmo??? akls esi?


    _________________

    ShivaII rakstīja:

    Even the Login Screen from lineage2 is better then the hole WoW Game

  26. vincister : 5 Marts 2010 0:57:41 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Uzkrāvu uz W7 sistēmas (apgreidojos no 10.10). Patīkami. -1 rinda (titlebar) = vairāk vietas lapai. Kompaktais menu arī tāds pārdomātāks. Jūtami veiklāk darbojās, peacekeeper testa rezultāts arī ievērojami uzlabojies.


    _________________
    Favourite php function - print_r();

  27. _Mo3_ : 5 Marts 2010 1:30:45 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    lilmoder rakstīja:

    _Mo3_ rakstīja:
    turbo režīms gan tāds smieklīgs uzliekot x4 attēlu kvalitāte nu vispār ir sūdīga!

    Neizskatās, ka Tu saproti kādām situācijām Opera Turbo ir domāts.


    lieliski saprotu, man gan viņš nešķiet īpaši jēdzīgs, jo reti kuram mūsdienās nav internets ar normālu ātrumu, lai būtu nepieciešamība ekonomēt uz trafika rēķina!


    _________________

  28. lilmoder : 5 Marts 2010 2:23:45 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    --------

  29. zivs : 5 Marts 2010 2:52:33 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Šķiet, ka par to Turbo iespēju bija kaut kādas runas, ka tas ir vairāk paredzēts amerikāņiem (ticiet vai nē, bet tur vēl attālākos ciematos/miestos vispār ir kaut kas līdzīgs iezvanpieejām - pazīstami iz spēļu komūnām džeki tā stāsta, ka esot pat tā, ka uz visu ciematu ar ~200 cilvēkiem tajā, ir bezmazvai tikai 10 vietās tā iezvanpieeja ievilkta. Vienkārši neesot citu alternatīvu), kāpēc arī tie Turbo serveri arī atrodas laikam tikai ASV teritorijā. Eiropā jau nu stabili vairs nav tāda problēma kā lēns internets (ar to domāju - iezvanpieejas), kāpēc arī varbūt pie mums tas strādā tā ... lēnāk.

    Es neesmu par to drošs, bet ko tādu es pa ausu galam biju padzirdējis. Varbūt arī kļūdos.

  30. lilmoder : 5 Marts 2010 3:21:43 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    --------

  31. Svens : 5 Marts 2010 6:43:13 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    _Mo3_ rakstīja:

    lilmoder rakstīja:

    _Mo3_ rakstīja:
    turbo režīms gan tāds smieklīgs uzliekot x4 attēlu kvalitāte nu vispār ir sūdīga!

    Neizskatās, ka Tu saproti kādām situācijām Opera Turbo ir domāts.


    lieliski saprotu, man gan viņš nešķiet īpaši jēdzīgs, jo reti kuram mūsdienās nav internets ar normālu ātrumu, lai būtu nepieciešamība ekonomēt uz trafika rēķina!


    Par mobilo internetu, kam ir lejupielādes daudzuma ierobežojums laikam neesi dzirdējis (LMT, TELE2, Bite, Triatel). Neizskatās, ka tomēr lieliski saproti.

  32. Maris77 : 5 Marts 2010 8:58:42 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Latviski vēl ar vien nav?

  33. samurajs : 5 Marts 2010 9:54:32 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    Maris77 rakstīja:
    Latviski vēl ar vien nav?


    Ir. Bet tikai kādai tur 9.50 versijai. Viņi tik ātri cep augšā jaunus laidienus, ka nevar spēt papildināt/koriģēt tulkojumus.


    _________________

    2% cilvēku domā. 3% cilvēku domā, ka domā. Pārējie 95% drīzāk nomirs, nekā sāks domāt.
    (Bernards Šovs)

  34. rajah : 5 Marts 2010 11:04:28 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    vincister rakstīja:
    Aww. Linux'am vēl nav.

    http://my.opera.com/desktopteam/blog/2010/03/02/windows-10-50-is-released#comments
    for UNIX neder?
    http://snapshot.opera.com/unix/snapshot-6240/


    Loading rakstīja:
    Vienīgi Youtubā šī versija nedaudz iebremzē :/

    pie vainas varētu būt vecs Flash
    aizej uz www.adobe.com un uzliec (iepriekš aizverot pārlūkus) jaunāku Flash plugin


    drunk_lizard rakstīja:
    patiesiibaa operai cepuri nost. visas juusu, grjobannie firepoksisti, iecieniitaas "fiicjas" tiek zagtas tiesji no operas :>
    operu lieto cilveeki, kuri zina ko grib un kuriem uzspljaut uz modi.

    pilnīgi piekrītu


    Professor35 rakstīja:
    uzinstalēju sev Operu 10.50 portable

    portable versijas instalē???? kopš kura laika?


    elvisburdajs rakstīja:
    Tomēr žēl ka arī stable 10.50 operai skrullējot pa kādu flash saturu viss izsmērējas..

    iedod precīzu adresi tam flašim lai varu redzēt kur kas izsmērējas. personīgi neko tādu neredzu uz daudziem datoriem. un tā arī varētu būt augstāk minētā veca Flash versija


    _Mo3_ rakstīja:
    turbo režīms gan tāds smieklīgs uzliekot x4 attēlu kvalitāte nu vispār ir sūdīga!

    priekš tam jau tas ar ir TURBO režīms, lai cilvēki ar lēnajiem pieslēgumiem, ar mobilajiem internetiem kaut cik varētu kaut ko redzēt

    ============================
    Ja kāds tomēr interesējas par reklāmas bloķēšanu - lasam - http://ruzanow.ru/page.php?6


    _________________
    Step By Step -

  35. Wuu : 5 Marts 2010 12:06:25 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Viennozīmīgi ātrāks par FF, bet tās reklāmas un gļukojošais flašs ak dievs...
    Nepielāgojas pie Windows classic tēmas, bet uzbāžas ar savu emo izskatu. Kas ir viennozīmīgi tracinoši.
    Neērta rīku josla, kas protams dod pāris pikseļus lapai.
    Par bookmark menu komentārus neizteikšu (savādāk nomētās mani ar tomātiem un sauks par valsts ienaidnieku).
    Ja pierod noteikti labs pārlūks, bet izteiktu fīču vai kādu citu labumu nesaskatu. Un kur nu vel saukt pārāku par citiem pārlūkiem.
    Skaidri var redzēti ka dažiem indivīdiem ir izteiktas komplikācijas ar FF esamību, kā interneta pārlūku etalonu.


    _________________

  36. Jaunzems : 5 Marts 2010 12:40:10 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    Wuu rakstīja:
    bet uzbāžas ar savu emo izskatu.

    tev piestāvēs tiem, kam nepiestāv, http://my.opera.com/community/customize/skins/


    _________________
    ctrl.lv
    Ja priekšnieks visus kolēģus darbā sūta pie tevis, tas var nozīmēt tikai divas lietas - vai nu tu esi labs darbinieks, vai viņš visus sūta nah /via/

  37. Imhoteps : 5 Marts 2010 12:57:19 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    Wuu rakstīja:
    ..izteiktu fīču vai kādu citu labumu nesaskatu..

    Vakar Rīgas zoo mēģināju diskutēt ar šimpanzi par Mocartu. Šimpanze mani nesaprata.


    Wuu rakstīja:
    ..FF kā interneta pārlūku etalonu..

    Hmm... Smieties? Raudāt?


    _________________
    Unsre Republik wird wieder auferstehen!

  38. rajah : 5 Marts 2010 13:18:17 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    tiem kas brēc ka apdare esot milzīgi liela, noderēs šī, tieši netbookiem domātā apdare
    http://my.cn.opera.com/community/customize/skins/info/?id=9261


    Wuu rakstīja:
    Viennozīmīgi ātrāks par FF, bet tās reklāmas un gļukojošais flašs ak dievs...
    Nepielāgojas pie Windows classic tēmas, bet uzbāžas ar savu emo izskatu. Kas ir viennozīmīgi tracinoši.

    gļukojoš flašs - kas pie velna ar to ir domāts? kurā vietā? precīzas adreses nevis prastu bļaušanu ŠURP!
    Emo izskats? ak Dievs, ko kaprīzējies pats kā tāds emo? Pat paņemot pārslēgt Operai Windows tēmu viss izskatās ļoti labi. Nu gan cilvēkiem gaume


    _________________
    Step By Step -

  39. zivs : 5 Marts 2010 13:25:34 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Palasot wuu komentārus nevar saprast - smieties vai raudāt? Netaisos dzīt fleimu vai vispār strīdēties par tādām lietām, bet nu kamōn, pēdējais wuu komentārs ir truluma kalngals. Var redzēt, ka neesi īsti lietas kursā, ko Opera var un ko nevar ... Es pat teiktu, ka nevis mums ir problēmas ar FF kā (par šito es smējos) kā pārlūku etalonu, bet tev ar citiem pārlūkiem, kas visu laiku ir soli priekšā tavam "etalonam".


    Pie tēmas
    Unix versijai (pre-alpha tā tagad ir?) ir viena maza kaite - viņā patlaban izskatās, ka speciāli ir nogriezta Flash izmantošanas iespēja, kā arī pēdējais laidiens satur stipri padaudz dažādas kļūmes (neesošs mūsu (un ne tikai) valodas atbalsts, piemēram), kāpēc tā vēl nav tā īsti lietojama ikdienā. Onkuļi gan sakās, ka to drīzumā labošot un stipri iesprings uz pilnvērtīgu Mac/Linux versiju izstrādi. Jācer, ka tas nenotiks ar pāris mēnešu nokavēšanos.

  40. Evers : 5 Marts 2010 13:29:46 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Pilnīgi piekrītu Wuu, ātrums labs, bet grāmatzīmju sistēma un vidējā klikšķa iztrūkums tik daudzās vietās, vēl joprojām atbaida. Par addoniem.. nu labi, Bentlijs ir un paliek Bentlijs. Es labāk ķūnēju savu opelīti.

  41. tox3 : 5 Marts 2010 13:39:05 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Vidējais klikšķis man darbojas.
    Pie grāmatzīmēm var pierast.
    No šī gada sākuma sēžu uz operas
    Galvenā priekšrocība, priekš manis ir opera link, jo ir ir vairāki datori un telefons ar wifi
    un ff man īpaši nepietrūkst, jo ar addoniem īpaši neaizrāvos un

  42. Jaunzems : 5 Marts 2010 13:39:32 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    Evers rakstīja:
    Pilnīgi piekrītu Wuu, ātrums labs, bet grāmatzīmju sistēma un vidējā klikšķa iztrūkums tik daudzās vietās, vēl joprojām atbaida. Par addoniem.. nu labi, Bentlijs ir un paliek Bentlijs. Es labāk ķūnēju savu opelīti.

    un tad pa ielu grabēdams un skrāpēdams asfaltu baidies no rūsas (ar tik vecām tehnoloģijām tas ir aktuāli)?
    Man garāžā stāv divas mašīnas - MeganeIII (Google Chrome) ar lielisku dizainu, bezkompromisa apdari un wrc-līmeņa vadāmību; un "brīvdienu auto" miljonāru (IT publikas) saietiem - Rolls Royce (opera) ar monumentālu dizainu (tagad jau mazliet atjaunotu), lielisku kvalitāti un zīmolu


    _________________
    ctrl.lv
    Ja priekšnieks visus kolēģus darbā sūta pie tevis, tas var nozīmēt tikai divas lietas - vai nu tu esi labs darbinieks, vai viņš visus sūta nah /via/

  43. dzhonsons : 5 Marts 2010 13:48:33 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Nevis Wuu komentāri ir truluma kalngals, bet gan pats rakstītājs (domāts vūūū), kurš, kā izskatās, neizprot lietas būtību.

  44. Imhoteps : 5 Marts 2010 14:00:11 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    Evers rakstīja:
    ..Es labāk ķūnēju savu opelīti..

    Opeļiem galarezultātā ir nevis tjunings, bet ŠĶŪNINGS!

    P.S. Un vēl klusajos rudeņu rītos, ja izejam laukā un tā labi-labi ieklausamies, tad var dzirdēt kā opeļi rūsē.


    _________________
    Unsre Republik wird wieder auferstehen!

  45. _Mo3_ : 5 Marts 2010 14:24:03 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    Svens rakstīja:

    _Mo3_ rakstīja:

    lilmoder rakstīja:

    _Mo3_ rakstīja:
    turbo režīms gan tāds smieklīgs uzliekot x4 attēlu kvalitāte nu vispār ir sūdīga!

    Neizskatās, ka Tu saproti kādām situācijām Opera Turbo ir domāts.


    lieliski saprotu, man gan viņš nešķiet īpaši jēdzīgs, jo reti kuram mūsdienās nav internets ar normālu ātrumu, lai būtu nepieciešamība ekonomēt uz trafika rēķina!


    Par mobilo internetu, kam ir lejupielādes daudzuma ierobežojums laikam neesi dzirdējis (LMT, TELE2, Bite, Triatel). Neizskatās, ka tomēr lieliski saproti.


    nu ja tu esi muļķītis un nevari noslēgt līgumu, lai nerēķina pēc izlietotā datu apjoma, bet gan vnk maksā fiksētu abonēšanas maksu, tad tā ir tava problēma, turklāt uz normālā interneta fona šie mobīlie interneti tiek lietoti procentuāli ļoti maz!


    _________________

  46. rajah : 5 Marts 2010 14:46:54 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    _Mo3_ rakstīja:
    turklāt uz normālā interneta fona šie mobīlie interneti tiek lietoti procentuāli ļoti maz!

    zini nevajag strebt karstu. paziņa dzīvo Itālijā, mājas saimniece NEGRIB KATEGORISKI ievilkt telefona līniju, ne arī pa TV kabeli internetu, cits nekas neatliek kā izmantot mobilo netu. ja pat Itālijā - kapitālisma valstī internetu kurbulē cair mobilo tīklu, tad ko vēl teikt pat Latvijas laukiem?
    man te daudzi tādi lietotāji ne pārāk tālu dzīvo. lattelekoms prasa ap tūkstoti Ls kabeļa ievilkšanai. a kas cits atliek? pie tam mobiliem visi trīs torņi - Bite, LMT, Tele2, bet darbojas tikai uz EDGE, jāekonomē ta ir laiks ar - tādēļ Operas turbo šeit ļoti var līdzēt.


    _________________
    Step By Step -

  47. Wuu : 5 Marts 2010 15:11:55 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Ko jūs te ņematies, es tikai izteicu savas domas. Ja kādas kas nepatīk nāk pie manis ciemos, izskaidrosim kuram ir taisnība un kuram nav.

    Un ja jau FF nav etalons, tad kāda velna pēc katrā tēmā par pārlūkiem vienmēr piemin un salīdzina ar FF? Sakritība?


    _________________

  48. Jaunzems : 5 Marts 2010 15:17:10 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    Wuu rakstīja:
    Un ja jau FF nav etalons, tad kāda velna pēc katrā tēmā par pārlūkiem vienmēr piemin un salīdzina ar FF? Sakritība?

    Tāpēc, ka FF uz svaiga kompja liek katrs kaimiņu Vasja un pārsvarā lielākā daļa Notepad.lv lietotāji ir apdolbīti Mozilla zombiji...


    _________________
    ctrl.lv
    Ja priekšnieks visus kolēģus darbā sūta pie tevis, tas var nozīmēt tikai divas lietas - vai nu tu esi labs darbinieks, vai viņš visus sūta nah /via/

  49. Wuu : 5 Marts 2010 15:23:39 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Jaunzems, es prasu kāpēc Operas/Crome/Etc lietotāji salīdzina savus iemīļotos pārlūkus ar FF.
    p.s. Ja nemāki muļķības rakstīti tad neraksti


    _________________

  50. zivs : 5 Marts 2010 15:52:48 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Tas, ka bieži salīdzina un aprunā FireFox, nebūt nenozīmē, ka viņš ir labākais/krutākais/etalons. Tas vienkārši ir praktiski vienīgais pārlūks ar ko salīdzināt Operas, Chromes un Safari pārlūkus. Neviens jau nesaka, ka viņš ir slikts - vienkārši FF ir vienīgais, daudzmaz cienīgais pārlūks ar ko / pret ko salīdzināt.

    Un tagad nedaudz fleima:
    Un nevajag sākt te pļūtīt atkal par add-ons un baisajām modifikāciju iespējām - gan FF, gan Opera sver teju vienādi (~9mb un ~12mb attiecīgi) un atšķirībā no FF - Opera gan adblokus, gan torentu supportu, gan visu citu, iespējami vajadzīgo (ieskatot vizuālā noformējuma modificēšanas iespējas), atbalsta out of the box, kāpēc lietotājam nav jāp*š prāts ar plagīnu meklēšanu. Bet, ja Tu vērtē pārlūku krutumu in iznesīgumu ar tā popularitāti, tad jau sanāk, ka IE ir visu pārlūku pārlūks?

    Ja salīdzina vanilla versijas starp Operu un FireFox, tad uz ugunīgo lapsu ir pilnīgi žēl skatīties. Bet tas nu tā. Esmu runājis!

    Katrā ziņā, neviens jau nespiež Tev lietot tagad Operu vai dajebko citu - vienkārši Tev trūkst objektivitātes šādos jautājumos. Pieļauju, ka arī man viņa mazliet klibo (it īpaši Win vs. Linux laukā), bet, nu, es vismaz esmu ar visiem pārlūkiem iepazinies, tos lietojot ilgāk kā par "vienreiz uzinstalēju, fuj, neizskatās kā mans FF, atinstalēju".

  51. vincister : 5 Marts 2010 16:02:22 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    rajah rakstīja:

    vincister rakstīja:
    Aww. Linux'am vēl nav.

    http://my.opera.com/desktopteam/blog/2010/03/02/windows-10-50-is-released#comments
    for UNIX neder?
    http://snapshot.opera.com/unix/snapshot-6240/

    Paspēju jau sapriecāties, bet
    Title bar nav aizvākts,
    Scrollbar mēdz būt daļēji vai pilnīgi neredzams.
    Aizdoma, ka vēl kaut kādi kindersurpraizi būs.


    _________________
    Favourite php function - print_r();

  52. rajah : 5 Marts 2010 16:20:26 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    zivs rakstīja:
    gan FF, gan Opera sver teju vienādi (~9mb un ~12mb attiecīgi)

    nevis teju vienādi, bet patiešām vienādi
    http://www.opera.com/browser/download/
    izvēlamies English (US) 9.4 MB
    nevis International 12.1 MB

    Wuu rakstīja:
    Jaunzems, es prasu kāpēc Operas/Crome/Etc lietotāji salīdzina savus iemīļotos pārlūkus ar FF.
    p.s. Ja nemāki muļķības rakstīti tad neraksti

    jopt.. tāpēc ka tas ir PĀRLŪKS nevis teksta apstrādāšanas programma

    Jaunzems rakstīja:

    Wuu rakstīja:
    Un ja jau FF nav etalons, tad kāda velna pēc katrā tēmā par pārlūkiem vienmēr piemin un salīdzina ar FF? Sakritība?

    Tāpēc, ka FF uz svaiga kompja liek katrs kaimiņu Vasja un pārsvarā lielākā daļa Notepad.lv lietotāji ir apdolbīti Mozilla zombiji...

    un pluss vēl tāpēc ka Vasja ir duraks un viņam ir pie di... kas datorā ir sastellēts. ka tik draugos tikt iekšā.


    _________________
    Step By Step -

  53. Evers : 5 Marts 2010 16:38:34 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    tox3 rakstīja:
    Vidējais klikšķis man darbojas.


    Ne visur kur FF


    Jaunzems rakstīja:
    Tāpēc, ka FF uz svaiga kompja liek katrs kaimiņu Vasja un pārsvarā lielākā daļa Notepad.lv lietotāji ir apdolbīti Mozilla zombiji...


    Tu esi pērle! Un nejau dienas...bet vismaz mēneša.

    Pirms par zombijiem runāt, parādi man kā es Operā varu panākt to, ko un kā es panāku ar FF (pat neķeroties klāt addoniem). Nenolieku Operu, ir kam ar viņu ir labi un būs labi un neko vairāk nevajag, bet nesāc te tukšas pīlītes par FF pūst.

    Par mājaslietotājiem runājot, FF ir lielisks latviskojums arī pašām jaunākajām versijām, klāt tam arī lat. pareizrakstība, kā arī vislabākais compatibility. Pat Google Chrome bija problēmas attēlot pareizi savu pašu lolojumu "Blogger", par kontrolpaneli konkrētāk runājot.

  54. Professor35 : 5 Marts 2010 18:03:59 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    rajah

    Opera portable var gan uzinstalēt.
    pēc Operas uzinstalēšanas atveram Operas mapē failu operaprefs_default.ini tur pārakstam [System]
    Multi User=0
    Tagad Opera pēc tās starta savā mapē rada profile mapi kurā glabā gan kešu gan pastu, visu. Opera nu ir portatīva un profilu kas ir Application Data mapē var mierīgi izdzēst, bet Operas mapi var pārnest uz kurieni gribi, kaut vai uz flešku un lietot Operu no turienes.

    + varam atrast interneta plašumos - plugins_portable_flash_10.0.22.87_gears_0.5.31.0 un pievienot portatīvajai Operai portatīvo Adobe Shockwave Flash pleijeri.

  55. rajah : 5 Marts 2010 18:32:19 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    vai vispār saproti jēdzienu portable?
    to liek flaš diskā un vazā līdzi. ja stellē, tad arī stellē no Opera mājas lapas dabūjamo instalāciju.

    tas man likās tik pat dumi kā taisīt portablo Everesat programmu. tai ir oriģināla versija zip arhīvā kas nav jāinstalē un ir portabla jau no dzimšanas, a kāds du...s taisa portablo versiju no instalējamās.

    un ja kas - nopērc flaš disku ar U3 - tam ir īpaša mājas lapa portable programmām.
    http://u3.com/
    http://software.u3.com/SoftwareCentral.aspx?skip=1

    http://www.opera-usb.com/operausbint.htm


    _________________
    Step By Step -

  56. Professor35 : 5 Marts 2010 18:41:27 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    rajah
    To ko var uztaisīt pēc manis ieteiktās receptes t.i. mazliet pārveidojot no Operas mājas lapas dabūjamo instalāciju arī var nēsāt līdzi uz flaš diska un visas portatīvas Operas vienalga vai tās ir kā zip fails vai rar taisa no orģinālās Operas mājas lapā dabūjamās instalācijas, nav nekad bijušas nekādas orģinālās Operas portable. Starp citu kaut kur bija Samuraja raksts par portatīvā softa izgatavošanu.

  57. samurajs : 5 Marts 2010 20:00:25 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    http://www.notepad.lv/5022/veidojam-%C2%ABportable%C2%BB-programmas-pasi/

    Tiešām, ja vajag portable softu, tad visgudrāk to taisīt pašam atbilstoši savām vajadzībām un ar savu config.


    _________________

    2% cilvēku domā. 3% cilvēku domā, ka domā. Pārējie 95% drīzāk nomirs, nekā sāks domāt.
    (Bernards Šovs)

  58. aoma : 6 Marts 2010 1:34:15 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Par augstākminētajām portable iespējām - vienīgo jēgu tam redzu tad, ja negribas piesārņot reģistru ar lietām, kas nav domātas izmantot patstāvīgi - + vēl mīnuss, ka tas pats portable everests uz dažiem datoriem informāciju vai nu nenolasa vispār, vai nolasa nekorekti.

  59. rajah : 6 Marts 2010 16:18:01 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    aoma rakstīja:
    vēl mīnuss, ka tas pats portable everests uz dažiem datoriem informāciju vai nu nenolasa vispār, vai nolasa nekorekti.
    gribētu zināt ko vairāk par to nenolasīšanu


    _________________
    Step By Step -

  60. aoma : 6 Marts 2010 18:40:03 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    rajah, tur daudz nav ko teikt - tādas sadaļas kā mātesplate vai video ir vienkārši tukšas, vai trūkst svarīgāko rādījumu. kādas bija to datoru sastāvdaļas, gan vairs nepateikšu, bet jauni tie noteikti nebija (jau kādu laiku atpakaļ, vienā ofisā gribēju aplūrēt)

  61. Brutto : 6 Marts 2010 19:57:49 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Kurš tad vinnēja?
    Nākamais kariņš būs par "Windows pret MAC OS un Linux" vai "PC pret PS3 un Xbox360" ?


    _________________
    Программист с сыном в зоопарке. Проходят мимо пингвинов. Сын радостно: - Папа, смотри - Линуксы!

  62. Serveris.lv
  63. rajah : 7 Marts 2010 11:21:15 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    aoma rakstīja:
    rajah, tur daudz nav ko teikt - tādas sadaļas kā mātesplate vai video ir vienkārši tukšas, vai trūkst svarīgāko rādījumu. kādas bija to datoru sastāvdaļas, gan vairs nepateikšu, bet jauni tie noteikti nebija (jau kādu laiku atpakaļ, vienā ofisā gribēju aplūrēt)

    tas var būt tikai ja tas Everests ir ļoti ļoti vecs.
    paņemu vecu 2. versijas Everestu un man neuzrāda manu mātes plati. izskaidrojums vienkāršs - uz to laiku tāda vēl nebija Everest datubāzē ielikta.
    tu domā ka antivīruss (da jebkāds) atpazīs vīrusu ja tas ir radīts šodien un antivīrusam datubāzes būs nedēļu vecas? heiristika var tikai domāt kaut ko, ka tas ir vīruss, bet ne jau precīzi zinās pateikt nosaukumu un ne arī izārstēt to.


    _________________
    Step By Step -

  64. daGrevis : 7 Marts 2010 12:16:13 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Man vakar Firefox no'crash'oja bez redzama iemesla 4'as reizes!
    P.S. Tagad lietoju Opera un jūtos labi...
    (tikai trūkt FireBug un Echofon add-on'i, mle :>)


    _________________
    Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. /George Carlin/

    http://twitter.com/#!/daGrevis
    http://last.fm/user/daGrevis
    http://ask.fm/daGrevis

    http://dagrevis.lv/

  65. dzhonsons : 7 Marts 2010 13:41:49 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    daGrevis, dragonfly ;)

  66. rajah : 7 Marts 2010 18:02:38 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    daGrevis rakstīja:
    Man vakar Firefox no'crash'oja bez redzama iemesla 4'as reizes!
    P.S. Tagad lietoju Opera un jūtos labi...
    (tikai trūkt FireBug un Echofon add-on'i, mle :>)

    http://files.myopera.com/Rijk/blog/extensions.html?1267962552


    _________________
    Step By Step -

  67. daGrevis : 7 Marts 2010 22:00:22 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Rajah, kas tas par failu?! Es tā kā negribētu apstiprināt lejupielādi tam, kas ir "svešais"...


    _________________
    Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. /George Carlin/

    http://twitter.com/#!/daGrevis
    http://last.fm/user/daGrevis
    http://ask.fm/daGrevis

    http://dagrevis.lv/

  68. Loading : 7 Marts 2010 23:22:59 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Youtube HD video negrib kvalitatīvi darboties caur Operu. Caur IE 8 viss notiek zolīdi. Bet Opera pat 720p lago.


    _________________
    Beidz šaubīties sāc...

  69. dzhonsons : 7 Marts 2010 23:26:48 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Varbūt vaina tavā galā? 720p video tā tik vien griežas (lielāku neprovēju..)

  70. samurajs : 7 Marts 2010 23:46:00 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    Loading rakstīja:
    Youtube HD video negrib kvalitatīvi darboties caur Operu. Caur IE 8 viss notiek zolīdi. Bet Opera pat 720p lago.


    Ko ko ko? Re kur 1080p, nomēģini! Man griežas kā bitīte uz visiem pārlūkiem, arī Operas!

    http://www.youtube.com/watch?v=yQ5U8suTUw0


    _________________

    2% cilvēku domā. 3% cilvēku domā, ka domā. Pārējie 95% drīzāk nomirs, nekā sāks domāt.
    (Bernards Šovs)

  71. daGrevis : 7 Marts 2010 23:57:10 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Man ar' viss iet...


    _________________
    Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. /George Carlin/

    http://twitter.com/#!/daGrevis
    http://last.fm/user/daGrevis
    http://ask.fm/daGrevis

    http://dagrevis.lv/

  72. rajah : 8 Marts 2010 0:07:50 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    daGrevis rakstīja:
    Rajah, kas tas par failu?! Es tā kā negribētu apstiprināt lejupielādi tam, kas ir "svešais"...

    tas nav nekāds fails, neieskatījos ka līdzi kāds skaitlis pielicies no ņemtās adreses
    pats jau ar varēji pamēģināt ielikt adresi bez tā referāļa
    http://files.myopera.com/Rijk/blog/extensions.html


    _________________
    Step By Step -

  73. daGrevis : 8 Marts 2010 0:25:01 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Rajah, o, tā jau ir daudz labāk... Paldies.


    _________________
    Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. /George Carlin/

    http://twitter.com/#!/daGrevis
    http://last.fm/user/daGrevis
    http://ask.fm/daGrevis

    http://dagrevis.lv/

  74. Loading : 8 Marts 2010 10:22:04 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    samuraj, Es izmēģināju uz abiem pārlūkiem. Opera pie 720p sāk lagot. Pie 1020p darbs ir paralizēts, nevar pat pause uzspiest. Bet uz IE viss kā bitīte.


    asdfgfh rakstīja:
    Varbūt vaina tavā galā? 720p video tā tik vien griežas (lielāku neprovēju..)

    Protams, ka manā galā problēma. Nejau youtube speciāli cenšas iegās Operu.


    _________________
    Beidz šaubīties sāc...

  75. dzhonsons : 8 Marts 2010 13:52:13 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Nuu, Operas kā tādas vaina arī tā nav (vismaz nevajadzētu)..

  76. Loading : 8 Marts 2010 14:24:44 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Tā laikam šajā gadījumā iznāk. Žēl.


    _________________
    Beidz šaubīties sāc...

  77. Dižspraudnis : 8 Marts 2010 14:41:16 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Man ir piecugadu pieredze ar operu. Līdz tam lietoju netscape. Teikšu - ļoti lielisks pārlūks.
    1) Tas nav opensource, tādēļ arī bugi nav tik labi redzami un neviens to nevar sačakarēt
    2) Firefox, ticiet man, ir sūds. To es, kā jau Dižspraudnis, varu iespraust visiem zināma vietā. (ne manā)
    2.1) Firesux pēkšņi uz vietas, atverot 15-20 tabus, crashojas, pazaudējot manu darbu un kontentu. Vēl viens iemesls iespraust.
    2.2) Firesuxa tēls saistās ar 12gadīgu tīni, kurš katru lapu atver savā firefox logā un kuram firesuxu ieteica rajona datorspeciālists.
    2.3) Man jāgaida pusstunda, kamēr atveras firesuxs. Īpaši katastrofāli tas ir uz veciem datoriem, kuru man nav maz... Opera atveras momentāli pēc ikonas aizskaršanas.

  78. Evers : 8 Marts 2010 16:36:27 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    Dižspraudnis rakstīja:
    Man ir piecugadu pieredze ar operu. Līdz tam lietoju netscape. Teikšu - ļoti lielisks pārlūks.
    1) Tas nav opensource, tādēļ arī bugi nav tik labi redzami un neviens to nevar sačakarēt
    2) Firefox, ticiet man, ir sūds. To es, kā jau Dižspraudnis, varu iespraust visiem zināma vietā. (ne manā)
    2.1) Firesux pēkšņi uz vietas, atverot 15-20 tabus, crashojas, pazaudējot manu darbu un kontentu. Vēl viens iemesls iespraust.
    2.2) Firesuxa tēls saistās ar 12gadīgu tīni, kurš katru lapu atver savā firefox logā un kuram firesuxu ieteica rajona datorspeciālists.
    2.3) Man jāgaida pusstunda, kamēr atveras firesuxs. Īpaši katastrofāli tas ir uz veciem datoriem, kuru man nav maz... Opera atveras momentāli pēc ikonas aizskaršanas.


    1) Opensource - vieglāk atrast gan sliktajiem, gan labajiem, līdz ar to ātrāk izlabot, ja kļūdu atrast var ne tikai slēgtajā developeru lokā
    2) "Ļoti izsmeļošs un pamatots viedoklis." Aprobežots
    2.1) Sūti PM, savedīšu kārtībā tavu datoru, lēti!
    2.2) Aprobežots mūlāps
    2.3) Mī un žē, tas ir 21. gadsimts, ērtums un funkcionalitāte prasa upurus, mož vēl kunkstēsi ka Windows 7 neiet uz pentium 3?

    Nesaku ka Opera ir slikta, tā ir ātra un kvalitatīvi nostrādāta. Bet FF pat bez addoniem man ir ērtāks par Operu, tā kā man šīs funkcijas, ko un kā piedāvā FF ir svarīgas un esmu pie tām ļoti pieradis, tad līdz tam lai es aizstātu FF ar Operu ir patālu, lai gan vizuāli mani labāk piesaista jaunās Operas konservatīvais, vienkāršais, bet glītais dizains. Kā secondary pārlūks labs, lai stāv. Citiem nav tik svarīgi tās ērtību fīčas, pieraduši klasiskā stilā strādāt un ir citas lietas, kas viņiem Operā ir svarīgas, kuras FF'ā viņiem vai nu trūkst, vai pilnībā neapmierina, respektēju viņu izvēli un viedokli.

    Vieniem ir laba Opera, vieniem labs FF, trešam Chrome. Bet tas, kurš truli gvelž, ka kāds no minētajiem ir sūds/paredzēts gīkiem/paredzēts pokemoniem/ ir vienkārši aprobežots mūlāps. Tā, ka Dižspraudni, savus pirkstus, lai nebūt jāklabina blēņas, ar tādu diži slaidu žestu iespraud 220V rozetē.

  79. I'm not a racist, but... : 8 Marts 2010 18:14:03 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Pēdējo reiz testējot exclusions (bloķētās lapas) lielākā daļa nemaz nebloķējās. Varbūt nepazīst wildcard, nebūtu brīnums zinot presto primitīvismu?!


    _________________
    WARNING: Disruptive tests enabled.

  80. Professor35 : 8 Marts 2010 18:50:28 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Dižspraudnis

    2.1)esmu vēris uz Firefox 40 tabus pilnus ar dažādu grafiku un nav nekādu problēmu bijis,
    2.3)es pašlaik lietoju FF 3.5.8 portable ar 19 addoniem tai skaitā diezgan smagiem, un man tas startē pašlaik 4 sekundēs to es panācu optimizējot FF un datoru, kurš nav īpaši jaudīgs divkodolu 1,6 + 3 gigi Ram, uz manu radinieku aizvēsturiskā datora ar 250 MB Ramu mans FF portable startē 10/12 sekundēs.

    Vārdu sakot tas ko tu raksti ir galīgi garām un netscape ko tu slavē piecus gadus atpakaļ darbojās uz Mozilla Firefox dzinēja, un daudzi speciālisti kas strādāja ar netscape pašlaik strādā pie Firefox.

    Netscape 9 Portable ru
    magnet:?xt=urn:btih:JFHDSJNFJLMID4HK4EQP7BKVJ53WWTEN

  81. Loading : 11 Marts 2010 9:10:00 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Galīgi vakars jau klāt Youtubā vairs video nevar noskatīties. Prasa jaunāku flash. Tā arī izdaru, nokačāju. Ieinstalēju.. Bet nekas nemainās Varbūt Opera izmanto kādu citu flash spraudni?


    _________________
    Beidz šaubīties sāc...

  82. dzhonsons : 11 Marts 2010 11:49:27 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Nu tev i likstas..

  83. Loading : 11 Marts 2010 12:13:13 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Aha Viss sākās ar 10.50.


    _________________
    Beidz šaubīties sāc...

  84. rajah : 11 Marts 2010 21:06:23 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli


    Loading rakstīja:
    Galīgi vakars jau klāt Youtubā vairs video nevar noskatīties. Prasa jaunāku flash. Tā arī izdaru, nokačāju. Ieinstalēju.. Bet nekas nemainās Varbūt Opera izmanto kādu citu flash spraudni?

    Operu stellēšanas laikā aizvēri?
    http://fpdownload.adobe.com/get/flashplayer/current/install_flash_player.exe
    http://fpdownload.adobe.com/get/flashplayer/current/install_flash_player_ax.exe
    http://fpdownload.macromedia.com/get/shockwave/default/english/win95nt/latest/Shockwave_Installer_Full.exe


    _________________
    Step By Step -

  85. Loading : 12 Marts 2010 8:32:34 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Jā. Savādāk flash neļaujas pat instalēties.


    _________________
    Beidz šaubīties sāc...

  86. elvisburdajs : 12 Marts 2010 8:38:35 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Man gandrīz viss kas balstīts uz Flash izsmērējas, vai vispār neielādējas. Cerams ka tiks izlaists kāds bug fix.


    _________________

    "Kašķēsies notepadā, parādīsim pa TV " /foxsk8@notepad:~$/

  87. Loading : 12 Marts 2010 8:47:46 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    http://kb2.adobe.com/cps/155/tn_15507.html

    uzrāda:

    http://yy.lv/download.php?f=113683


    _________________
    Beidz šaubīties sāc...

  88. rajah : 12 Marts 2010 13:57:16 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    http://my.opera.com/desktopteam/blog/2010/03/11/10-51-snapshot-for-windows

    10.51 labojums


    _________________
    Step By Step -

  89. Loading : 12 Marts 2010 15:17:33 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Problēma likvidēta. Atrisinājums - izdzēst VISUS 'Private data'.


    _________________
    Beidz šaubīties sāc...

  90. rajah : 12 Marts 2010 15:45:44 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    visus jau nu obligāti nevajadzēja, paroles vismaz varēji atstāt


    _________________
    Step By Step -

  91. Loading : 12 Marts 2010 16:01:10 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Būtu pa vienam dzēsis, būtu precīzāk pateicis.


    _________________
    Beidz šaubīties sāc...

  92. daGrevis : 12 Marts 2010 17:35:44 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Kāpēc man tā nav?? Es arī gribu!


    Citēt:

    Version
    10.50

    Build
    3296

    Platform
    Win32

    System
    Windows XP


    Man iet divi Flash saiti kā smērēti, citus neesmu mēģinājis: YouTube, Adobe Kuler.

    P.S. Ar Opera joprojām esmu ļoti apmierināts. Tikai, piemēram, notepad, izskatās tāds nedaudz "gļukains".


    _________________
    Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. /George Carlin/

    http://twitter.com/#!/daGrevis
    http://last.fm/user/daGrevis
    http://ask.fm/daGrevis

    http://dagrevis.lv/

  93. Loading : 12 Marts 2010 22:29:28 AtbildētProfilsSūtīt vēstuli

    Heh. Arī HD video problēmas pazudušas.


    _________________
    Beidz šaubīties sāc...

Pievienot komentāru




Digitālās foto kamerasDigitālās foto kameras
  • Saistītās tēmas